Monday, June 10, 2013

Yann Tiersen - Le Matin (HD)



29 comments:

dianne said...

Le Matin from the album Les Retrouvailles by Yann Tiersen, video is from the accompanying film La Traversée.

The Morning from the album Homecoming by Yann Tiersen, video is from the movie Accompanying Crossing.

Enjoy!!! xoxoxo ♡

Marty said...

nice music Dianne !
wish you a wonderful week

J Cosmo Newbery said...

Enchanting.

dianne said...

Thank you dear Marty, I am so pleased that you enjoyed the music; Yann Tiersen is a great composer and musician.
A good week to you too!

xoxoxo ♡

dianne said...

Thank you dear J Cosmo , yes the music is thoroughly enchanting. I am a great fan of Yann Tiersen.

xoxoxo ♡

Elia said...

A wonderful week for you
whith this nice music is easier ^^

love and kisses

here rain another day,

besos
^^

darkfoam said...

Lovely little melody.

dianne said...

Thank you dearest Elia for your thoughtful words... my week will be much better now that I have 'sound' back on my computer.
I love this song, so many good memories associated with Yann Tiersen.
It is raining here too, I hope the sun comes out tomorrow for us both.

xoxoxo ♡

besos ^^

dianne said...

Thank you Foamy dear, so pleased that you enjoyed it.
xoxoxo ♡

Leovi said...

A delightful piano piece full of love, beautiful!
Besos.

dianne said...

Thank you dear Leovi for your kind words, yes a piano piece of love.
besos
xoxoxo ♡

José Ramón said...

Dianne Hermosa música feliz semana Saludos

Mi nuevo blog:
http://comprenderysaber.blogspot.com.es/

Betty Manousos said...

dearest, dianne,
thanks for sharing this beautiful music.
most definitely something i needed today.

have a nice day, my friend!

love and hugs

Leovi said...

Every time I go here I can not stop listening, very romantic Dianne.
Besos.

Fernando Santos (Chana) said...

Bela musica...Espectacular....
Cumprimentos

dianne said...

Thank you dear José for your kind words and for your new blog address.
Warm greetings
xoxoxo ♡

dianne said...

Thank you dearest Betty for your thoughtful words. I am so pleased that you enjoyed the music.

Have a nice day too my friend!

Love and hugs
xoxoxo ♡

dianne said...

Thank you dear Leovi for your kind words, yes, it is a romantic piece much like many of Yann Tiersen's compositions.
besos

xoxoxo ♡

dianne said...

Obrigado querido Fernando pelas suas amáveis ​​palavras.
saudações
xoxoxo ♡

Giga said...

Z przyjemnościa wysłuchałam pięknej muzyki. Pozdrawiam cieplutko.
We are pleased listened to beautiful music. I greet warmly.

dianne said...

Dziękuję kochanie Giga , Cieszę się, że podobała się muzyka.
Ciepłe pozdrowienia
xoxoxo ♡

Thank you dear Giga , I am pleased that you enjoyed this music.
Warm greetings

xoxoxo ♡

:.tossan® said...

Video very beautiful.
Excellent choice! kiss

Evanir said...

Hoje estar aqui no seu blog tem um sabor especial para mim ,
pois muitas vezes luto para não deixar ninguém sem a resposta
do comentário deixado no meu blog.
O carinho recebido é tudo na minha vida
da forças para minha vida nunca parar
ou demorar um pouco mais entre vocês.
A luta tem sido grande , mais a força que emana de vocês
me fortace na luta de seguir sem olhar muito para traz.
Quando temos amizades maldade , sem inveja,
sem preconceitos com os problemas de amigas.
Nos elevamos como ser humano que passamos ser na vida
depois de vencer a dura batalha para continuar a viver .
Um Dia encontrarei solução para minhas perguntas,
Porque eu meu Deus?
Nunca devemos questionar porque eu..porque?
com o tempo conhecemos os porque dos desígnios de Deus.
È onde aprendemos valorizar um folego de vida
é sentir que podemos ainda vencer os obstáculos
imposta para nosso crescimento e evolução como ser humano.
Até nosso retorno para o jardim de rua de ouro cercada de anjos.
A cada dia temos uma chance para recomeçar e escrever um novo começo.
O sol é o mesmo, mas os raios de luz,
trazem a novidade de um tempo que é único.
Deus está no comando da sua vida,
mas Seu amor indica possibilidades para sermos felizes.
Se for preciso, recomece tudo outra vez.
Um feliz e abençoado final de semana beijos
no coração infinitos carinhos na alma.
Evanir: espero ter deixado um pouco de mim..


BlueShell said...

Unique moments.
PERFECT!
Xoxo bshell
blueshell.azurara.net

Magia da Inês said...

¸.•°✿✿⊱彡

Amei a música, suave e harmônica, relaxante!!!

✿º° Bom domingo!
º°♪ Boa semana!
Beijinhos .♫º

dianne said...

Thank you dear tossan for your kind words.
Beijos
xoxoxo ♡

dianne said...

Caro Evanir , obrigado por suas palavras mais belas e gentis e muito obrigado pela sua visita ... sim, você deixou um pouco da beleza de sua alma aqui em suas palavras.
Eu nunca perguntar "Why Me", nada na minha vida já aconteceu do jeito que eu esperava que fosse. Estou cansado de ser solitário e com o coração partido, eu não peço muito, só um pouco de amor e felicidade na minha vida.
Deus te abençoe por sua gentileza em curso para mim.
Amor e abraços, Dianne
xoxoxo ♡

dianne said...

Thank you dear Blueshell for your kind words.

xoxoxo ♡

dianne said...

Obrigado querida Inês pelas suas amáveis ​​palavras, tão feliz que você tenha gostado da música.
Uma boa semana querido amigo.
Beijos

xoxoxo ♡